Skip to main content

Takut Untuk Tidur (?)

Ok, sekarang nie even aku sendiri rasa yang diri aku nie somehow creepy. Ok, petang tadi aku adalah terbuat sorang kawan (ye ke kawan? haha) aku nie marah. Then bila malam menjelang, aku tido jer la macam biasa, macam seorang student yang sedang bercuti tido. Pastu ntah macam mana, aku dapat mimpi banyak kali. Bayangkan ada sepuluh episod cerita, semua pendek2, dan episod 1 ada kaitan ngan episod 2 in some way, episod 2 ada kaitan ngan episod 3, tapi episod 1 takde kaitan ngan episod 3. Macam tu la untuk sepanjang mimpi (ok nie bukan first time pun, tapi kelakar gak aa sebab ingat semua).

Yang penting sekali ialah part last. Somehow, aku kena tangkap, then kena campak dalam aquarium besar penuh ngan air (tahap untuk display seekor walrus) and aku jadi bahan display. Dah la aquarium tu takde tempat nak naik untuk lepak or even nak bernafas. Pastu bila aku bangun, aku terus call kawan aku tu, minta maaf kat dia, sebab aku dah fikir yang aku akan terperangkap selama2nya dalam aquarium tu (well kalau ikut logiknya a few minutes pastu aku dah patut mati lemas, tapi ikut jer la flow mimpi tu).

Tapi yang bengongnya, aku call kawan aku tu banyak kali. Bila dia dah marah baru la aku macam tersedar. Ya Allah sumpah time tu aku mamai gila. Siot aa. Dah macam lupa mana mimpi n mana realiti (at least bukan mimpi dalam mimpi). Dan sekarang aku terasa besalah tak terhingga tahap nak kurung diri dalam aquarium sorang2. Ok takde la sampai macam tu, tapi serius rasa guilty gila :( Aku takde pun sampai nak buat orang marah macam tu... dah aa dengan cara yang macam takleh nak defend diri dengan alasan huaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

Tolong la ya Allah, aku harap sangat dia tak marah kat aku pasal benda nie :(((((((((((((((((((((((((((((((((

Sekarang aku takut dah nak sambung tido, buat jer la kot apa2 asalkan aku tak kacau dia lagi. but still.. :(

Edit: Terasa sangat lapar dan nak makan roti canai Dawood

Comments

Popular posts from this blog

A Little Debate About Love and Commitment

A week after thanksgiving, we had a group discussion about Islam. To make it short, suddenly it become a debate of my commitments toward someone. Yes, it is about love. These are the questions, and my answer: If you guys love each other, why don't you just be in relationship? If we are in love, doesn't mean we MUST be in love. Being in relationship doesn't give any assurance that you are going to get married to each other. Most of my friends that are in relationship often ended up in failure, though a few (like one out of 50) still manage to maintain for 3-4 years. If you are ready to be in relationship, then you must be ready to get married. You give your commitment, attention and time for your partner, isn't it the same as married couple?* I never say being is relationship is wrong, but people who in relationship is the trouble. We always want the good thing (getting attention, sharing our love, etc) but always avoid the hard part (our responsibilities, commitment, et

Post Bukan Untuk Semua Orang, Tapi Ada 4 Orang Patut Terasa

Edited total 7 times by 2/6/2010 1906 Post ini telah diedit disebabkan aku tuan blog (tak menjawab soalan). Post yang asal telah di-save di dalam laptop aku, so anggap la yang tak membace tu...kurang bertuah 1) Jangan aa merajuk 2) Ko pun ...ah malas aa nak cakap 3) Semoga berbahagia 4) Lepas nie kita kena lebih mengekspresi kan perasaan kita dengan cara yang lebih sihat. Terima kasih sebab sanggup turun datang jumpa aku dulu untuk menerangkan everything :) Aku bukannya hendak merendahkan mana2 pihak, tapi mungkin method aku agak extreme. Minta maaf kepada semua pihak yang terlibat.