Skip to main content

A Little Update :D

4 hari sudah berlalu sejak aku pulang dari Pulau Pinang, dan rasanya dah banyak perkara berlaku. Yang membuatkan aku tergelak, tersenyum, tertawa, dan tak lupa juga perkara yang membuatkan aku emosi, kecewa dan sedih. Tapi kata orang, jangan biarkan yang sedih mengatasi yang gembira. So let's just be happy, shall we? :D

Tanpa membuang masa, aku ringkaskan apa yang jadi sepanjang minggu ini:

Sabtu: Selepas kali terakhir mengedit blog, aku ke kenduri di Kuala Perlis (untuk makan sahaja hahaha). Semasa kenduri tu, aku ternampak seorang wanita yang serius hot (dah la terkantoi pandang lama-lama haha). Tapi aku tahu realiti hidup yang aku takkan secara rawak akan dapat berkenalan, so aku terus lupakan haha. Kemudian aku dan keluarga terus ke Kulim, melawat abang kepada ayah aku. Mungkin dalam 2-3 jam kami singgah, dan terus bergerak ke Pulau Pinang. Shopping sikit dan dinner di Batu Feringgi, kemudian check-in di hotel dan terus tido.

Ahad: Pulang ke rumah. Nothing much.

Isnin: Last minute plan tengok wayang bersama Naqib dan Hannah. X-men First Class serius best! Highly recommended.

Selasa: Makan tengah hari bersama rakan-rakan di Kuala Lumpur, kemudian berjalan di Wangsa Walk, dan tengok wayang lagi. Kali ini tengok Kung Fu Panda 2. Sangat lawak dan sedih :( Dan sebelum pulang ke rumah, kami singgah di rumah Naqib dan aku sempat meminjam Portal 2 daripadanya.

Rabu: Aku pergi ke Plaza Masalam untuk menukar frame cermin mata, tapi akhirnya setelah dipujuk oleh pekedai aku terus membuat cermin mata baru. Bila nak bayar tu rasa menyesal pulak haha. Tapi ok jugak ada cermin mata lebih, just in case nanti cermin mata buat hal bila dah pulang ke Madison.

So hari ini tiada plan apa-apa. Mungkin ke Plaza Masalam sekali lagi untuk mengambil cermin mata, kalau dah siap~ 

Comments

Popular posts from this blog

A Little Debate About Love and Commitment

A week after thanksgiving, we had a group discussion about Islam. To make it short, suddenly it become a debate of my commitments toward someone. Yes, it is about love. These are the questions, and my answer: If you guys love each other, why don't you just be in relationship? If we are in love, doesn't mean we MUST be in love. Being in relationship doesn't give any assurance that you are going to get married to each other. Most of my friends that are in relationship often ended up in failure, though a few (like one out of 50) still manage to maintain for 3-4 years. If you are ready to be in relationship, then you must be ready to get married. You give your commitment, attention and time for your partner, isn't it the same as married couple?* I never say being is relationship is wrong, but people who in relationship is the trouble. We always want the good thing (getting attention, sharing our love, etc) but always avoid the hard part (our responsibilities, commitment, et

Post Bukan Untuk Semua Orang, Tapi Ada 4 Orang Patut Terasa

Edited total 7 times by 2/6/2010 1906 Post ini telah diedit disebabkan aku tuan blog (tak menjawab soalan). Post yang asal telah di-save di dalam laptop aku, so anggap la yang tak membace tu...kurang bertuah 1) Jangan aa merajuk 2) Ko pun ...ah malas aa nak cakap 3) Semoga berbahagia 4) Lepas nie kita kena lebih mengekspresi kan perasaan kita dengan cara yang lebih sihat. Terima kasih sebab sanggup turun datang jumpa aku dulu untuk menerangkan everything :) Aku bukannya hendak merendahkan mana2 pihak, tapi mungkin method aku agak extreme. Minta maaf kepada semua pihak yang terlibat.