Skip to main content

Keluar Jugak Dari Rumah

Hari Selasa lepas ialah hari first aku keluar rumah yang bukan dengan family. Irshaad datang Shah Alam lepas dia hantar ayah dia ke LCCT, dan bawak aku pergi makan kat Restoran Khalifah (aku yang suggest + tunjuk jalan pun haha). Then pergi Plaza Masalam, beli charger untuk 3DS since charger yang bawak daripada US takleh nak pakai kat sini.

Hari nie, aku keluar pergi rumah Naqib after dia complain yang TV dia takleh nak detect PS3 dia. Boleh bayang aa kecuakan dia haha. Aku bawak PS3 aku sekali, and turn out PS3 aku ok jer pasang kat TV dia. So dengan mencuba beberapa trick, PS3 Naqib akhirnya boleh dimainkan seperti biasa (aku tak rasa pun korang berminat nak tau macam mana aku buat haha). Then kitorang pergi Sunway Pyramid dengan mak Naqib n kawan dia, Hafizuddin. Naqib nie nak beli modem Wi-Fi so that dia boleh main game online dengan lagi best, tapi after dah pasang semua, nampaknya macam nak return aa modem tuh. Sedih jer bayar mahal2, nasib baik boleh dapat refund dalam masa 7 hari. Owh, Naqib beli P1 WiMax.

So best jugak la hari nie dapat keluar rumah bawak keter :D InsyaAllah esok nak keluar lagi, kalau tak confirm aku akan complain kebosanan haha. Mak aku pun risau kalau aku asyik duduk rumah jer, dia galakkan jugak la keluar sekali sekala, asalkan hujung minggu aku spend masa dengan family hehe

Comments

Popular posts from this blog

A Little Debate About Love and Commitment

A week after thanksgiving, we had a group discussion about Islam. To make it short, suddenly it become a debate of my commitments toward someone. Yes, it is about love. These are the questions, and my answer: If you guys love each other, why don't you just be in relationship? If we are in love, doesn't mean we MUST be in love. Being in relationship doesn't give any assurance that you are going to get married to each other. Most of my friends that are in relationship often ended up in failure, though a few (like one out of 50) still manage to maintain for 3-4 years. If you are ready to be in relationship, then you must be ready to get married. You give your commitment, attention and time for your partner, isn't it the same as married couple?* I never say being is relationship is wrong, but people who in relationship is the trouble. We always want the good thing (getting attention, sharing our love, etc) but always avoid the hard part (our responsibilities, commitment, et

Post Bukan Untuk Semua Orang, Tapi Ada 4 Orang Patut Terasa

Edited total 7 times by 2/6/2010 1906 Post ini telah diedit disebabkan aku tuan blog (tak menjawab soalan). Post yang asal telah di-save di dalam laptop aku, so anggap la yang tak membace tu...kurang bertuah 1) Jangan aa merajuk 2) Ko pun ...ah malas aa nak cakap 3) Semoga berbahagia 4) Lepas nie kita kena lebih mengekspresi kan perasaan kita dengan cara yang lebih sihat. Terima kasih sebab sanggup turun datang jumpa aku dulu untuk menerangkan everything :) Aku bukannya hendak merendahkan mana2 pihak, tapi mungkin method aku agak extreme. Minta maaf kepada semua pihak yang terlibat.