Skip to main content

Selipar Crocs Adik Aku

Kesian pulak aku tengok adik aku nie bila aku beritau yang selipar crocs dier kena rembat (bersama2 kasut ayah aku). Tengok harga selipar tu pun tak aa mahal sangat (beli pasar jer) tapi tau la yang adik aku sayang sangat selipar dia.

Aku paling menyampah/benci/kutuk/$%^$#$ orang yang mencuri nie. Sejak dari form 1 lagi aku ada sejarah buruk dengan pencuri. Biasalah budak asrama, nampak barang best jer curik. Lan**u sungguh perangai pencuri2 nie. Aku tak tau la macam maner nak describe perasaan aku sekarang nie, sebab aku sangat2 anti dengan pencuri, tak kira la dari golongan maner pun. Kesian adik aku ko tau x? Kalau aku dapat tangkap pencuri2 nie...siot, perasaan marah dah menghantui diri.

Tapi nak buat macam maner en, barang yang dah kena curi, memang takkan dapat balik aa. Sebab kesian sangat dengan adik aku, aku cakap aa kat dier yang nanti aku belikan satu selipar crocs untuk dier. Harap2 ader la sale kat Johnson Creek tu. Sabar la ye wahai adikku, nanti aku balik hujung bulan 6 nanti, ko show off la ngan selipar ko tu merata2. Asalkan ko tak show off kat facebook dan tak kena curi lagi.

Comments

Popular posts from this blog

A Little Debate About Love and Commitment

A week after thanksgiving, we had a group discussion about Islam. To make it short, suddenly it become a debate of my commitments toward someone. Yes, it is about love. These are the questions, and my answer: If you guys love each other, why don't you just be in relationship? If we are in love, doesn't mean we MUST be in love. Being in relationship doesn't give any assurance that you are going to get married to each other. Most of my friends that are in relationship often ended up in failure, though a few (like one out of 50) still manage to maintain for 3-4 years. If you are ready to be in relationship, then you must be ready to get married. You give your commitment, attention and time for your partner, isn't it the same as married couple?* I never say being is relationship is wrong, but people who in relationship is the trouble. We always want the good thing (getting attention, sharing our love, etc) but always avoid the hard part (our responsibilities, commitment, et

Post Bukan Untuk Semua Orang, Tapi Ada 4 Orang Patut Terasa

Edited total 7 times by 2/6/2010 1906 Post ini telah diedit disebabkan aku tuan blog (tak menjawab soalan). Post yang asal telah di-save di dalam laptop aku, so anggap la yang tak membace tu...kurang bertuah 1) Jangan aa merajuk 2) Ko pun ...ah malas aa nak cakap 3) Semoga berbahagia 4) Lepas nie kita kena lebih mengekspresi kan perasaan kita dengan cara yang lebih sihat. Terima kasih sebab sanggup turun datang jumpa aku dulu untuk menerangkan everything :) Aku bukannya hendak merendahkan mana2 pihak, tapi mungkin method aku agak extreme. Minta maaf kepada semua pihak yang terlibat.