If you had seen through all my post before, you will realized that seldom, if not, very little, I talked about going overseas I...never felt excited about going overseas It's only a coincidence that I received this scholarship to go to USA If I didn't get the scholarship, then I'm happy enough to study in our country Looking back, I never ever thought about my future for the long term I don't really care about it; as long as I continue living, I'll be delighted Did I really wanted to choose actuarial science? Yes, but only because my teacher recommended it and it is the only course that are listed in MARA's website that had something to do with Mathematics (besides engineering) I'm willingly enter the path that had in front of me, I don't give a damn about searching other hidden roads that may lead to better destination Yeah, that's me alright I remember in a talk about mind set, I learn that if we want to succeed, we need to have a vision...
gile hebat ah kau zafree. geliga gile pale kau. *clap clap*
ReplyDeletehuhu...genius je bleh wat mcm tu
ReplyDeleterayza - aku tgk guide jer camner nak mende tuh...hahaha.dan aku menghafalnyer~
ReplyDeleteacap - genius jer bley cakap orang lain genius~
pergh!
ReplyDeletelol kiub perosak akidah.
ReplyDeletelame siot x dgr.
skill ak dpt dari tgb. haha
farahin - 'pergh' jer? maner hadiah?
ReplyDeletemok - dlu aku ingat nak selesaikan benda nie mmg mustahil tau, so aku x blaja aa.rugi x try mase kat tgb dlu.hehe
aku dah bayar share aku keatas professor cube tu!
ReplyDeletehuhu
have to agree with u dude on this one
they are seriously addictive
huhu
aku dah bayar share aku keatas professor cube tu!
ReplyDeletehuhu
have to agree with u dude on this one
they are seriously addictive
huhu
wow zafree..im truly amaze ryte now..gle lah..hebat nye weih!!huhu..tahniah2 coz dpt siapkn..ko serius hebat.. =)
ReplyDeletesyazwi - maner x addictive nyer..
ReplyDeletesampai kat kelas critical thinking pun sempat main...
time drive pun jadi aa
haha
ain - haha tenkiu2!tapi aku blom boleh wat kalau xde guide aa...
aku cuber blaja dlu~
laa..."pergh" cukup la. takkan nak hadiah kot.
ReplyDeletetu remark paling tinggi tahapnye dari aku ni. bukan calang2 org dpt tau.
wa.....
ReplyDeleteBagus2...
farahin - ala bagi jer aa...kedekut!kedekut!
ReplyDeletedyau - aper yang bagus nyer weyh?ko nie mmg suker meninggalkan misteri utk aku selesaikan sendiri.duh~
kiub ni memang perosak akidah.
ReplyDeletejadinye aku cume taw buat 1st layer daripada mggu2 lps smpi skrg..
xpnh2 nk blaja wlupn tgh ade 3tutor kt klas skrg ni. ;p
aku bley ajar ko kalo ko nk~
ReplyDeletehee~