One day I walk around I found a house It looks dull and I entered it -------- It is quite empty right now There are a lot of things But there are no people I think it's owner doesn't get along well with people in the houses around -------- There is a small box inside that house It is strong, because it never break even when it is being hit But somehow, it started to has cracks Hope I can fix it -------- I found a water tank There is always water inside it It looks like it had been used recently Sometimes, the water burst out just like that -------- There is also a speaker inside the house It only works when the user tell the truth It also has cracks Maybe some people throw it away because it only tell the truth? -------- A computer? It looks really nice It has been used for a lot of times It seems like it is the most precious thing inside the house Why did it go to waste? It shouldn't be left in a house like this -------- Owh There is a cat in the house It is very cute and ...
My Life Poured As Words
kucing excited.
ReplyDeletekucing aku, aku bawak ke laptop, buat bodo. memang masalah betul. muka takde reaksi. muka takde nafsu.
ok, aku jeles kau ada kucing yang excited dengan teknologi.
aku blom bagi lagi dier try sentuh controller
ReplyDeleteaku bg rubic cube dier main
haha
ni buat aku rasa nak culik je kucing kau nih! argh!!
ReplyDeletep/s: jaga-jaga sket. kucing ni betina. kau jgn wat pape plak! :D
selagi x kantoi yg ko culik, culik aa
ReplyDeletehehe
so aku xleh nk tuduh ko~~
aku xnk aa ader species baru muncul kat dunia nie...
haha..comel jer..
ReplyDeleteaku baru perasan sumting.
ReplyDeletepahal almari baju tak tutup?
saje nak tayang baju banyak ke?
ni aku panas nih. aku pon tak banyak baju cam ko!
haha aku rase dia interested la dgn gameplay P4 tu. haha best giler tuan gamer kucing pun gamer.
ReplyDeletesyaza - tu aa pasal~aku pun pelik naper dier comel sgt.hehe
ReplyDeletefarahin - owh~itu disebabkan beliau suker nyorok dalam almari.hehe
rayza - nanti aku bg aa dier try main.hehehe
excitednye kucing ko.. tgk bulu ekor die dh kembang2 dh..
ReplyDelete(er.. ke mmg naturalisasinya kembang??)
owh mmg gitu
ReplyDeletecomel kan?
family aku syg giler kat dier
aku jer yg kurang kesah
haha
eh ble plak ko ni seorg yg menyayangi binatang?
ReplyDeletex penah taw plak aku
haha
at least aku lagi penyayang aa dari ko
ReplyDeletehaha