Just after the day I arrived, I got caught up in an accident. Now, just another week before going back to USA, I received a bad news. MARA told me that they had terminated my sponsorship. Yes, this is not a hoax. I received the letter two days ago, and now I decided to give a full story to you readers.
My Life Poured As Words
ahh.
ReplyDeletebaru ingat kesemuanya.
ahaha
cis ko bergambar dgn cikgu est-ku yg hot.
wow, memories are currently flooding my mind.
ReplyDeletetak amek gambaq ngan pengetua, hep, n hea?
kehkeh.
>>>mok
ReplyDeletehaha
sori aa brader~
cikgu est-ku juga
hehe
>>>haziqah
hohoho
that day kitorg x smpt nk jumper sumer cikgu
lagipun,skrg tgb xde pengetua
Chehh...Cekgu est AKU!!haiz..
ReplyDeletejom mok balek maktab..tangkap gambar ngan miss eri.hahah..wah2..ader cekgu noreen gak..
cikgu bi aku!!
ReplyDeletecikgu sej aku!!haha..
nak juga...
patutnyer aku amik gambar sekali ngan hep
ReplyDeletengan cikgu amir
miss molly
huhu
>imp
ReplyDeleteeleh ko nak fly dah.nampaknye ak tangkap gambar solo ar ngan dier.
muahahah
ckgu kimia, ckgu fizik-ensem...jeles aku..ckgu aku tu!
ReplyDeletegmbr ckgu rae xletak pulak?
gambar tuh dalam handset...
ReplyDeletex teringat lak
leceh aa transfer dr handset
nanti2 aku edit k?
huhu..
ReplyDeleterndu tgb!
bile la nk g sne blk..
damn...when i will ever set my foot again in tgb?
ReplyDelete